poniedziałek, 19 września 2016

Ginekolog w Toruniu


Dziś czuję się nostalgicznie.
Bo te stópki i rączki stukające z wnętrza brzucha...
słodka Irenka
Lubię łapać w swoje ręce te kopniaczki i czuć te małe kostki, piętki, łokietki...
Jestem uprzywilejowana uczestnictwem w jej dorastaniu do narodzin.
A w Toruniu polecam ginekologiczny "wymiar" Gastromedu. A szczególnie dr. Magdalenę. Prowadzi nam całą ciążę. Mam założony pessar. Hashimoto też doskwiera. A Pani Doktor dobrze trzyma rękę na pulsie. Warto!





2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja nie znam lekarzy ginekologów z tego miasta, jednak wierzę, że są również dobrzy jak i mój. Ja od pewnego czasu chodzę do ginekologa w https://cmp.med.pl/cmp-bialoleka/ginekolog/ i jestem przekonana, że jest to bardzo dobry lekarz. Nigdy się jeszcze na nim nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń